REGULAMIN WIZYT
§ 1
Postanowienia ogólne
Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem wizyt”, określa zasady korzystania
z usług świadczonych w Salonie WOW.ME CLINIC SP.ZO.O , ul. Sieradzka 29, 87-100 Toruń NIP: 8792747060Salon świadczy usługi w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 9 do 19 oraz w wybrane soboty.
Klienci Salonu mają obowiązek we własnym zakresie zapoznania się z Regulaminem wizyt przed przystąpieniem do rezerwacji wizyty na dowolną usługę Salonu, zwaną dalej „Usługą”.
Regulamin wraz z opisem Usługi stanowi umowę na świadczenie usług.
Na terenie całego Salonu, obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania przyniesionych ze sobą napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren Salonu.
§ 2
Definicje
Klient – oznacza osobę fizyczną, która ukończyła 18 lat, posiada pełną zdolność do
czynności prawnych, która spełnia wymagania opisane w Regulaminie wizyt i korzysta z Usługi.Dziecko/osoba niepełnoletnia - klient, który nie ukończył 18 lat i korzysta z usług Salonu za pisemną zgodą rodzica/opiekuna prawnego.
Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin wizyt, sporządzony i stosowany przez Usługodawcę.
Salon – oznacza lokal, w którym Usługodawca wykonuje zabiegi i świadczy usługi.
Usługa/Zabieg – oznacza usługę świadczoną przez Usługodawcę na rzecz
Klienta, określoną w § 4 niniejszego Regulaminu wizyt.Zadatek – forma zabezpieczenia rezerwacji wizyty w danym terminie, którą stanowi procentowo określona kwota Zabiegu, szczegółowo opisana w § 5 niniejszego Regulaminu.
Usługodawca – oznacza:
WOW.ME CLINIC SP.ZO.O , ul. Sieradzka 29, 87-100 Toruń NIP: 8792747060
Dane kontaktowe: adres e-mail: kontakt@wowme.pl, numer telefonu:888 695 000
§ 3
Klienci
Klientem Salonu jest osoba pełnoletnia lub niepełnoletnia.
Dopuszcza się korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie, za wyraźną zgodą ich opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Salonu jest uprawniony do żądania w każdym czasie, przedłożenia stosownej zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku takiej zgody.
Klient jest zobowiązany do podania informacji na temat swojego stanu zdrowia, jeśli jest to konieczne do podjęcia decyzji o wykonaniu określonego zabiegu oraz podpisania oświadczenia o prawdziwości podanych informacji - wypełnienia zgody zabiegowej przed przystąpieniem do korzystania z usług.
Klient jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia Usługodawcy
o pogorszeniu swojego stanu zdrowia podczas wykonywanego Zabiegu.Klient, który pojawia się pierwszy raz w Salonie zobowiązany jest również do wypełnienia zgody RODO.
§ 4
Świadczone usługi
Usługodawca świadczy usługi znajdujące się w aktualnym cenniku usług znajdującym się na recepcji Salonu oraz na stronie internetowej www.wowme.pl
Klient przed wyborem Usługi może zapoznać się z jej opisem, czasem trwania oraz ceną.
Przed rezerwacją wizyty Klient jest również informowany o najbliższym możliwym terminie Usługi oraz o wyprzedzeniu, z jakim należy dokonywać rezerwacji wizyty.
W przypadku uporczywego odwoływania wizyt przez Klienta w terminie późniejszym niż dozwolony niniejszym regulaminem albo niestawiania się na umówioną wizytę bez odwołania wizyty we wskazanym terminie więcej niż 3 razy, Usługodawca jest uprawniony do odmowy świadczenia lub rezerwacji kolejnej wizyty danemu Klientowi.
Usługodawca może odmówić Klientowi wykonania danego zabiegu kiedy istnieją przeciwskazania do wykonania danego zabiegu.
§ 5
Rezerwacja wizyt
Usługodawca prowadzi rezerwację i zapisy na wizyty za pośrednictwem kontaktu na recepcji przy ul, Sieradzka 29, 87-100 Toruń , kontaktu telefonicznego 888 695 000, oraz za pośrednictwem mediów społecznościowych prowadzonych przez Salon.
Celem rezerwacji wizyty, Usługodawca jest może żądać wpłaty przez Klienta Zadatku .
Nieprzystąpienie do Zabiegu w umówionym terminie bez wcześniejszego odwołania w dozwolonym Regulaminem terminie lub odwołanie Zabiegu na mniej niż 24 h przed jego rozpoczęciem, uprawnia Usługodawcę do zatrzymania wpłaconego przez Klienta Zadatku.
Salon dopuszcza możliwość odwołania wizyty z usprawiedliwionych i ważnych powodów, niezależnych od Salonu, takich jak: wypadek losowy, choroba osoby wykonującej zabieg, nagłe wyłączenie mediów w Salonie, uszkodzenie sprzętu zabiegowego. W takiej sytuacji Klient zostaje umówiony na inny dostępny termin.
W przypadku realizacji Zabiegu Zadatek podlega zaliczeniu na poczet ceny Zabiegu wykonywanego dla Klienta.
§ 6
Spóźnienia
W celu zadbania o najwyższą jakość i punktualność usług świadczonych w Salonie Klient powinien stawić się w Salonie na ok. 10 minut przed rozpoczęciem Zabiegu,
w celu przygotowania się do Zabiegu, m.in. skorzystania z szatni, toalety, uzupełnienia odpowiednich dokumentów.O każdym potencjalnym spóźnieniu, Klient powinien poinformować pracowników Salonu telefonicznie z wyprzedzeniem co najmniej 2h przed rozpoczęciem zabiegu.
Salon dopuszcza spóźnienie Klienta do 15 minut bez konsekwencji skrócenia długości Zabiegu.
W przypadku spóźnienia powyżej 15minut Salon ma prawo odmówić Klientowi wykonania Zabiegu i przepisać go na inny termin. Spóźnienie takie traktowane będzie jak nieodwołanie Zabiegu we wskazanym w niniejszym regulaminie terminie wraz
z konsekwencjami wskazanymi w § 5 ust. 3.Każdy przypadek spóźnienia rozpatrywany jest indywidualnie, w zależności od aktualnego obłożenia grafiku Salonu.
§ 7
Płatności
Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane Usługi.
Cennik Zabiegów jest dostępny w Salonie.
W Salonie udostępnia się następujące sposoby zapłaty:
a). gotówka
b) płatność kartą kredytową \ debetową.
c) przelew / blik
d) voucher wydany w Salonie
e) Płatność odroczona MediPay/Mediraty
Cena za wykonaną usługę zostanie pomniejszona o wpłacony zadatek.
Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia tymczasowych promocji, bonów podarunkowych czy pakietów zabiegów. Zasady dotyczące ich zakupu oraz czasu trwania, zostaną uregulowane w odrębnym regulaminie.
§ 8
Standardy pracy Salonu
Usługodawca oświadcza, że pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak również posiadają wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.
Pracownik przed przystąpieniem do Zabiegu, obowiązany jest sprawdzić stan swojego stanowiska pracy i zadbania o posiadanie zapasu materiałów jednorazowych
i ochronnych oraz wysterylizowanych narzędzi.Pracownik, przed przystąpieniem do Zabiegu, jest zobowiązany do dokonania dezynfekcji stanowiska, rąk i przedramion do wysokości łokci oraz narzędzi wielokrotnego użytku. Te same czynności pracownik wykonuje w czasie zabiegu, jeśli przerywa jego ciągłość oraz po zakończeniu Zabiegu.
Pracownicy Salonu są zobowiązani do wykonywania zalecanych badań zdrowotnych w celu wyeliminowania wszelkich chorób, infekcji, schorzeń i dolegliwości, które mogłyby narazić Klientów na uszczerbek na zdrowiu lub przenieść się na Klientów.
Pracownicy Salonu z otwartymi ranami i skaleczeniami lub sączącymi się zmianami skórnymi, niedającymi się właściwie zabezpieczyć przed kontaktem z ciałem Klienta, są wyłączani od świadczenia usług do czasu całkowitego usunięcia powyższych odstępstw.
W przypadku niekontrolowanego zranienia Klienta podczas Zabiegu, Zabieg jest natychmiastowo przerywany, a miejsce zranienia jest niezwłocznie myte, dezynfekowane i zabezpieczane sterylnym opatrunkiem stosownym do skali zranienia. Przerwany zabieg jest dokańczany w dogodnym dla Klienta terminie, bez dodatkowej opłaty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i wyłącznie po całkowitym wyleczeniu.
§ 9
Obowiązki Usługodawcy
Usługodawca przed wykonaniem Zabiegu jest obowiązany:
b) przeprowadzić z Klientem wywiad dotyczący jego stanu zdrowia,
c) w związku z ust. 1 § 8 niniejszego Regulaminu wizyt, odebrać od Klienta pisemną zgodę na wykonanie zabiegu zawierającą informacje o stanie zdrowia,
d) do przedstawienia Klientowi ewentualnych skutków ubocznych, przeciwwskazań do wykonania Zabiegu oraz zaleceń pozabiegowych.
e) do przestrzegania zasad higieny i bezpieczeństwa podczas wykonywania Usług,
f) do dezynfekowania wykorzystywanych narzędzi.
§ 10
Reklamacje
Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu/Usługi lub jego efektów. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu
w Salonie w dowolnej formie.Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane osobowe Klienta umożliwiające jego identyfikację oraz zapewnienie kontaktu, oraz opis przyczyny reklamacji wraz z zakresem żądań.
Reklamacje składa się w formie mailowej wysyłając wysyłając wiadomość na maila kontakt@wowme.pl
Usługodawca rozpatrzy reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni od jej przyjęcia
i poinformuje Klienta o jej rozpatrzeniu na podane w tym celu dane kontaktowe.
§ 11
Dane osobowe
Dane osobowe Klienta przetwarzane są zgodnie z treścią i w celach wskazanych w klauzuli informacyjnej, z którą Klient zapoznaje się podczas pierwszej wizyty w Salonie. W Salonie zainstalowany jest monitoring wizyjny. W gabinetach kamery są wyłączone.
§ 12
Usługi zewnętrzne
Salon wykonuje usługi z zakresu nowoczesnej kosmetologii i laseroterapii. Wszytskie usługi wykonywane przez Salon opisane są na stronie internetowej www.wowme.pl. Niniejszy regulamin dotyczy Usług wykonywanych przez Salon.
2. W Salonie dostępne są usługi zewnętrzne tj. medycyna estetyczna wykonywana przez Lekarza oraz zabiegi z zakresu makijażu permenentnego, które na stronie internetowej www.wowme.pl oznaczone są jako usługi zewnętrzne:
1). GLAM ART SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ NIP8992896818, numer kontaktowy 530 044 488
2). Indywidualna Praktyka Lekarska Karolina Luiza Fita
NIP5562806320
Na mocy umowy dotyczącej najmu gabinetu Salon nie ponosi odpowiedzialności za niniejsze usługi. W celu uzyskania regulaminu na niniejsze usługi zewnętrzne należy skontaktować się wskazanymi usługodawcami. Zapisy, fiskalizacja wizyt, prowadzenie dokumentacji i przechowywanie, rozpatrywanie reklamacji leży po stronie wskazanych usługodawców. Ewentualne roszczenia należy kierować do wskazanych usługodawców .
3. Salon promuje na swoich stronach i mediach społęcznościowych wyżej wymienionych usługodawców.
4. Usługodawcy zewnątrzni posiadają swoje vouchery, które nie obowiązują na zabiegi oferowane przez Salon WOWME, dotyczą jedynie usług wykonywanych przez usługodawców zewnętrznych.
5. Salon WOWME posiada swoje vouchery, które obowiązują na usługi wykonywane w Salonie, nie obejmują usług wykonywanych przez usługodawców zwenętrznych tj. medycyna estetyczna i makijaż permenentny.
6. Podczas chęci zakupu vouchera prezentowego klienci są informowani o niemożności realizacji usług wykonywanych przez usługodawców zewnętrznych zakupionym voucherem Salonu WOWME. Nie ma możliwości wymiany vouchera na gotówkę.
§ 13
Pakiety zabiegowe, a odwoływanie wizyt
Wizytę można odwołać jednorazowo bez podawania przyczyny.
W przypadku nie odwołania wizyty lub odwołania wizyty w czasie późniejszym niż wyznaczony w podpunkcie 3 §13, wizyta zostaje uznana jako zrealizowana i odjęta z pakietu.
Zabieg umówiony z pakietu można odwołać do godziny 19:00 dnia poprzedzającego. Informację można przekazać osobiście w Salonie, telefonicznie pod numerem 888-695-000 lub sms'owo w przypadku nieodebrania połącznia przez Salon.
W przypadku braku możliwości odwołania wizyty w określonym w podpunkcie 3 §13 można jednorazowo przekazać zabieg innej osobie. W przypadku chęci skorzystania z tej opcji należy poinformować o tym Salon podając dane nowego klienta oraz numer kontaktowy w celu wyelminowania przeciwskazań zabiegowych i ustalenia czy zabieg możliwy jest do realizacji u wyznaczonej osoby. Opcja przepisania wizyty możliwa jest po skontaktowaniu się przez Salon z wyznaczoną osobą przez klienta i potwierdzenie ttakiej możliwości przez Salon.
§ 14
Postanowienia końcowe
Każdy Klient ma prawo wglądu do Regulaminu wizyt, cennika i certyfikatów, na które powołuje się Usługodawca.
Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Salonu, Klienci odpowiadają bez ograniczeń zgodnie z art. 415 kodeksu cywilnego. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich ustawowi przedstawiciele.
Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie wizyt i poinformowania o nich Klienta przed zapisem na wizytę, z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności, zmiany w świadczeniu usług –
w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem wywieszenia go w Salonie.Aktualny Regulamin wizyt jest dostępny w Salonie w miejscu widocznym i dostępnym dla Klientów, na recepcji.
Do umów zawartych przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu wizyt obowiązują postanowienia obowiązujące w chwili zawierania tych umów.
Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie. W przypadku niedojścia do porozumienia spory będą rozstrzygane przez sąd właściwości ogólnej.
Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne zostanie ono wyłączone
z postanowień niniejszego regulaminu, które to w dalszym ciągu będą obowiązywać w najszerszym, dopuszczalnym przez prawo zakresie.Niniejszy Regulamin wizyt obowiązuje od 02.01.2025 roku.
POTWIERDZENIE WPŁATY ZADATKU
Imię i nazwisko klienta: _________________________________________
Potwierdzam wpłatę zadatku w wysokości: _____________________________________
za zaplanowany zabieg: _______________________________________________________
w dniu i godzinie: ___________________________________
Zgodnie z § ______ ust. ______ Regulaminu Wizyt.